Tuesday 21 February 2012

Bulle

Almal skreeu vir die skerm, bier in die hand. Ek sien net blou truie. Dis my eerste rugby match, en ek's nie juis seker wie teen wie speel nie. My vriende ondersteun die Bulle, met blou truie en toppies en grimering, so ek ondersteun maar saam. In die ou einde verloor hulle. Almal gee 10 minute voor die finale fluitjie op en loop want die Bulle so sleg speel en die verskill nie meer kan inhaal nie. Daar is 'n laaste teenslag maar niks kom daarvan nie. Dis 23.26. ( die tyd, nie die telling nie). Is my bloed net blou as hulle wen?

Die treurige glimlag van teleurstelling word gekontrasteer met mense wat hul fuiste in die lug gooi en mekaar 'n druk gee.
celebration devastation, alles dieselfde tyd.

Maar: almal sal Suid Afrika ondersteun.


________________________________________________________________________

Ek het dié laas jaar geskryf toe die Bulle uit die Curry Cup uit is, dink ek teen minste. Nou sien ek op die nuus, met Riaan, dat die Bulle dié saterdag teen die Sharks of Stormers of iemand speel. Dis al 'n jaar terug, Suid Afrika het toe nie die wêreldbeker in Nieu-Seeland  gewen nie, teen spyte van baie ondersteuning en hoop. Ek weet mens sê dit baie, en dat dit niks met rugby te doen het nie, maar as mens besig is hardloop die tyd net so veel vinniger.




As 'n bonus, vandag is my Stadstapper foto van Pretoria die keuse van die dag by A Postcard a Day from Gauteng. What whaaaat ( baie gangster haha).

No comments:

Post a Comment